1 sierpnia 2015

Miesięczne podsumowanie - lipiec


Lipiec w statystykach:
  • liczba wyświetleń: 3 129 (na 18 078)
  • najpopularniejszy post: Losowanie czy może konkurs? - 385 wyświetleń
  • przeczytanych książek: 10; James Dashner Więzień labiryntu, Anne Bishop Pisane szkarłatem + Morderstwo wron, C.C. Hunter Szepty o wschodzie księżyca, Sara Shepard Bez skazy + Doskonałe, Gayle Forman Ten jeden dzień, Colleen Hoover Hopeless, C.J. Daugherty Niezłomni, Cecelia Ahern Love, Rosie
  • opublikowanych postów: 13
  • liczba obserwatorów: 137 (wzrosła o 17)
  • przeczytanych stron: 4 040 (co daje ok. 130 stron dziennie)
Pierwszy miesiąc wakacji już za nami. Przeczytałam 10 książek - jestem bardzo zadowolona pod względem ilości, jak i jakości treści. Lipiec był także trochę wyjazdowy - byłam dwa dni w Krakowie, było cudownie! :D Z przyjemnością wysłałam dwa konkursowe egzemplarze Girl Online zwyciężczyniom, sama zostałam wylosowana u Raven - otrzymałam 7 razy dziś Lauren Oliver. W stosiku lipcowym dowiecie się nieco więcej o zdobyczach z tego miesiąca.

Cóż mogę powiedzieć - dużo czytałam, odpoczywałam, chodziłam na zajęcia, pisałam dla Was, spędzałam czas z rodziną i przyjaciółmi - czego chcieć więcej w trakcie wakacji? Mam nadzieję, że także jesteście zadowoleni z minionego miesiąca i chociaż trochę sobie odpoczęliście! ;)


UDOSTĘPNIJ TEN POST

16 komentarzy :

  1. Gratuluję udanego miesiąca! :D


    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego lipca. Ja głównie odpoczywałam, więc teraz czas na ruszenie tyłka z łóżka ;)
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku. Nie ukrywam, że zrobił on na mnie bardzo duże wrażenie.
    Życzę równie owocnego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Życzę, aby sierpień wypadł równie dobrze, albo nawet lepiej ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków, super <3 jak Ci się podobało?

    Łoł, super wynik, podziwiam i życzę podobnych sukcesów w sierpniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie, do tego pogoda nam się udała! ♥
      Dziękuję ;)

      Usuń
  7. Wow! 10 książek. Gratulacje. :)


    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników i wygranych w konkursach. Życzę Ci jeszcze lepszego sierpnia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że do łaski powróciła wczesniejsza okładka "7 razy dziś" :) Mnie ta ksiązka nie zachwyciła, ale co kto lubi. Musze w końcu przeczytać "Love, Rosie"!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, Girl Online już dotarła, ale na razie stanęła na półce i czeka :D Zresztą, jak wszystkie książki, bo niezbyt mam czas czytać :D
    10 to bardzo dobry wynik, dwa razy większy od mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, nieźle, 10 książek to sporo. ^_^

    Tak przy okazji skromnie wspomnę, że dostałaś nominację. Zapraszam do zobaczenia, a może akurat ów TAG ci się spodoba? :D :D

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/2015/08/social-media-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze ale książek przeczytanych. Jestem pod wrażeniem. Gratuluję osiągnieć !!! One też robią wrażenie ;) Życze dalszych sukcesów !

    Ja również zaczęłam prowadzić bloga, więc bardzo serdecznie zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło, bo realizuję swoje cele i fajnie będzie gdy będę miałą dla kogo to robić ;)

    http://nammaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.