29 sierpnia 2015

Color Book TAG

 Dzisiaj podzielę się z Wami pewnym ciekawym TAGiem, do którego zostałam nominowana przez Roberta z Czytanie Moim Tlenem. ;)

1. Wybierz kolor.

Padło na kolor biały. 

2. Poszukaj książek, których okładki skąpane są w tym kolorze.

Wybrałam te książki, ponieważ w każdej z nich jest jakiś akcent bieli - większy lub mniejszy, ale kto będzie to sprawdzał? ;)

3. Podziel ten stos na książki przeczytane i nieprzeczytane. 

Akurat podczas robienia zdjęć ułożyłam sobie odwrotnie stosy, więc od lewej to te nieprzeczytane (5), a po prawej te przeczytane (4).

4. Ze stosu książek nieprzeczytanych wybierz tę, którą chcesz najbardziej przeczytać.

Chciałabym wreszcie dowiedzieć się jak potoczyła się dalej historia Adama i Mii, a także jak muzyk poradził sobie w prowadzeniu narracji, bo czytałam już wiele opinii i ciągle obiecuję sobie, że przeczytam zaraz tę pozycję, ale no cóż. :D

5. Ze stosu książek przeczytanych wskaż tę, która jest twoim zdaniem najlepsza.

Tym razem padło na Ten jeden dzień Gayle Forman, ponieważ ta autorka potrafi pisać wciągające historie, które zostawią w nas jakiś ślad.

6. Wskaż najlepszą okładkę.

Zdecydowanie ten pojedynek wygrywa biografia Messiego. Kolorystyka, całokształt - uwielbiam tę okładkę!

7. Wskaż najgorszą okładkę.

[Wybaczcie za jakość zdjęcia - ruszyłam ręką.] 
Nie podoba mi się ta okładka. Napisy zajmują jej połowę, do tego ich gigantyczna czcionka. Zdjęcie jest okej, ale nic więcej. Według mnie to nic szczególnego, można się było bardziej postarać.

8. Jaką książkę w danym kolorze chcesz kupić.


Jest biały akcent. 
Książki Simukki chciałabym przeczytać, bo mam nadzieję, że się nie zawiodę. Ponoć nadzieja umiera ostatnia, nieprawdaż?

9. Pokaż coś, co leży na twojej półce i jest właśnie tego koloru, który wybrałeś.

Biała jakby sakiewka ukrywa w sobie karteczki, na których jest wiele świetnych napisów. Niektóre z nich to zwroty w więcej lub mniej dziwnych językach świata. Super na prezent urodzinowy, uwierzcie.

Nominacje:

Asia i Alicja z Sióstr w bibliotece
Caroline Livre z Przygód mola ksiązkowego
UDOSTĘPNIJ TEN POST

23 komentarze :

  1. Bardzo fajny Tag :D
    A za "W śnieżną noc" najlepiej będzie wziąć się w grudniu. Ja zamierzam w tym roku przeczytać ją drugi raz, jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten tag. Ja jednak miałabym problem z wybraniem koloru. Może ktoś mi narzuci? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że króluje Gayle Forman :) Ja na razie czytałam tylko Zostań, jeśli kochasz i także chce poznać dalsze losy bohaterów :)

    nastoletniabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z takim tagiem, ech, nie znam żadnej książki przez Ciebie przedstawionej :O

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Simukka, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz ;)

    Ale, przytoczę może pewną anegdotkę związaną z Twoim określeniem nadziei:
    mój przyjaciel w jednej z klas liceum chciał się poprawiać z 4 na 5 z WoSu (szans nie miał), podczas dyskusji z nauczycielem powiedział właśnie "nadzieja umiera ostatnia" a nauczyciel mu odpowiedział "to Ty już nie żyjesz" :D

    Także tak, różnie z ta nadzieją bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie ciekawy tag. Chyba pierwszy raz o nim słyszę. Uwielbiam tez biały kolor i prawie wszystkie moje ciuchy są białe. I moja ulubiona seria też jest biała ( Pretty Little Liars ).
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę o tym TAGu, ale jest całkiem interesujący. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy ten tag, trochę różni się od pozostałych, dlatego może kiedyś sama go zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Tag, chyba sama zrobię go u siebie :D
    dobraksiazka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag. Biografia Messiego naprawdę została pięknie wydana.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, podoba mi się ten TAG! Pomysłowy, a zarazem.. wciągający ^^
    A książki Simukki (a przynajmniej pierwszą część) naprawdę polecam, gdyż czyta się znakomicie c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy Tag, bardzo dziękuję za zaproszenie. Wykonam go niedługo, tylko najpierw musi się skończyć remont w moim pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super TAG. Bardzo chętnie bym go zrobiła u siebie.
    Pozdrawiam

    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny TAG, jeszcze go nigdzie wcześniej nie widziałam :). "Wróć, jeśli pamiętasz'' to bardzo dobra książka, a moim subiektywnym zdaniem nawet lepsza od poprzedniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam jeszcze tego tagu, wydaje się być interesujący. Podobają mi się Twoje zdjęcia, potrafisz fajnie uchwycić książki w kadrze.

    www.papierowenatchnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się staram w kwestii zdjęć, bo nie lubię nudy. Nie zawsze mi to wychodzi, ale uczę się na swoich błędach :)

      Usuń
  16. Ktoś tu ma problem z uzależnieniem od książek Gayle Forman ;) Faktycznie okładka z biografii Messiego jest zabójcza.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero uświadomiłam sobie to dzięki tobie! :)
      Wszystko wychodzi w praniu :D

      Usuń
  17. Świetny tag! Może sama też go kiedyś zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem ciekawy tag. :)
    Z tych książek znam "W śnieżną noc" (trochę się rozczarowałam) i "Czerwone jak krew" (całkiem przyjemna lektura), a "Chłopców" chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.