22 sierpnia 2015

Liebster Blog Award [#11]

 
Oto moje odpowiedzi na nominację do LBA otrzymaną od BookAdy. :)

1. Ulubiony męski bohater? No i oczywiście dlaczego :D

Holder. Mam tłumaczyć? Jeśli przeczytaliście Hopeless, możecie się domyślić. ;p


2. Książka z zaskakującym zakończeniem?

Myślę, że historia zawarta w  Silver. Powrót na Wyspę Skarbów skończyła się dosyć niespodziewanie.


3. Wolisz mieć książkę już na zawsze czy zadowalasz się bibliotecznym recyklingiem?

To zależy, ponieważ: po pierwsze, nie każda książka warta jest trzymania jej na swojej półce i przypominania o sobie, a po drugie, nie mam na tyle funduszy, by co chwila kupować tyle książek, skoro mam całkiem niezły wybór w bibliotece. Jeśli jednak wyhaczę gdzieś jakąś promocję, to akurat się skuszę ;)


4. Bardziej zachęca Cię opis książki czy recenzja kogoś zaufanego?

Czasem sięgam po książki po przeczytaniu kilku recenzji na jej temat, a czasami stawiam na łut szczęścia i wybieram dzięki opisowi.


5. Masz jakieś rytuały podczas czytania? (np słuchanie muzyki?)

Teraz, przez wakacje, moim ulubionym miejscem do czytania było łóżko, zaczęłam znaczyć sobie poszczególne cytaty, które mnie zainteresowały, a do tego bardzo lubię ciszę, chociaż dawniej mogłam słuchać muzyki. Książki znaczę zakładkami, nienawidzę zagiętych rogów.


6. W jakim wieku zaczęło się Twoje zaczytywanie się?

Czytam od zawsze, ale tak na większą skalę zaczęłam robić to pod koniec podstawówki.


7. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Jeden blog z recenzjami książek, który do teraz przeglądam. Do tego chciałam przede wszystkim sprawdzić się w pisaniu recenzji czy opinii. Bonusem jest to, że uczę się odpowiedzialności za napisane słowa i jakiej takiej systematyczności w pisaniu i publikowaniu.


8. Wolisz czytać z perspektywy dziewczyny czy chłopaka?

Jest mi to obojętne, zależy w głównej mierze od charakteru bohatera.


9. Jaka książka zamieszkała w Twoim sercu?

Krąg Strandberga i Elfgren, Pisane szkarłatem Bishop, seria Dary Anioła Clare, Hopeless Hoover.


10. Nawiedziły Cię kiedyś myśli aby dołączyć do sfery Booktuba?

Myśli jakieś tam zaświtały kiedyś, ale nie jestem przekonana do nagrywania, bo nie mam odpowiedniego sprzętu i czasem za dużo gadam jeśli chodzi o fabułę książki. ;p


11. Co sądzisz o corocznych Targach Książki?

Chciałabym uczestniczyć w którychś z nich nie tylko ze względu na stoiska z książkami, ale na atmosferę i ludzi, których mogłabym spotkać lub poznać dzięki nim.

UDOSTĘPNIJ TEN POST

13 komentarzy :

  1. Ja osobiście lubię biblioteki, jednak zazwyczaj lubię mieć przeczytane pozycje na półce, bo wtedy pamiętam, która książka sprawiła mi radość, a na której się zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! Powiem Ci w sekrecie, że będziesz się jej również mogła spodziewać ode mnie już za kilka dni :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najbardziej zaskakujące zakończenie było w "Wakacjach"pani Niny Brown :) polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję LBA :3 Ja zawsze czytam na łóżku xD No, jeśli nie liczyć czytania ostatnio w podróży.

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wziąć się za Hopeless, zdecydowanie! Ja także wolę ciszę podczas czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze mam potrzebę zatrzymania książek na swojej półce. Bardzo często wracam do ulubionych fragmentów. Niektóre znam nawet na pamięć.
    Też myślę o udaniu się na targi książki ze względu na ludzi, którzy tam przychodzą. Nawiązanie ciekawej znajomości gwarantowane.
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba też pod koniec podstawówki zaczęłam rozkręcać się z czytaniem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze czytam książki na łóżku, to zdecydowanie moje ulubione miejsce. A do zaznaczania również używam zakładek, bo tak jak Ty, nienawidzę zaginać rogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Początkowo lubiłam Holdera, ale potem przeczytałam Losing hope i tam jego postać została strasznie splycona :/
    Niestety moja biblioteka jest słabo zaopatrzona więc praktycznie wszystkie książki kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe odpowiedzi. ^_^
    Nigdy nie byłam na Targach Książki, ale chciałabym kiedyś w tym uczestniczyć. To musi być cudowne. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi. W kilku zgadzam się z Tobą w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uważam, że pisanie bloga wyrabia nawyki systematyczności i odpowiedzialności :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stawiam ostatnio na kupowanie książek, miejscowa biblioteka jest zbyt słabo wyposażona jak na moje wymagania ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.