15 lipca 2015

Wyniki konkursu z "Girl Online"!

Tydzień temu zakończył się konkurs na moim blogu, w którym można było powalczyć o jeden z dwóch egzemplarzy Girl Online Zoe Sugg dzięki uprzejmości Wydawnictwa Insignis. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam wyniki losowania jak i części II, czyli formy pisemnej. 

Na początku wypisałam wszystkie osoby, które zgłosiły się do losowania na karteczkach, które następnie poskładałam i wrzuciłam do takiego oto ozdobnego woreczka. 

Później poprosiłam moją prawie czteroletnią sąsiadkę Oliwkę o wylosowanie jednej karteczki. Zrobiła to, a wylosowaną osobą jest:

rudy włos!

Gratuluję i właśnie wysyłam maila z prośbą o dane :)

Teraz przejdę do zwyciężczyni części drugiej, a mianowicie z dziewięciu odpowiedzi, które były naprawdę ciekawe,  a niektóre wręcz zaskakujące! Jednak wiadomo, że zwycięzca może być tylko jeden, a zostaje nim:

KittyAilla!

Również gratuluję wygranej i także wysyłam Ci maila ;)

Wszystkim dziękuję za tak liczny udział w konkursie i mam nadzieję, że wkrótce pojawi się kolejny! :)

UDOSTĘPNIJ TEN POST

18 komentarzy :

  1. Gratuluję :) Oliwka się spisała xd nawet kolor zielony rozróżniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny woreczek :D I jaka śliczna maszyna losująca. ;)
    Gratulacje!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom! :)
    (Ale urocza pomoc przy losowaniu c:)

    Nominowałam Cię do Podróż marzeń TAG, zachęcam do udziału w zabawie!
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do tagu i chciałabym, abyś go wykonała. Pozdrawiam :)
    http://asik-recenzje.blogspot.com/2015/07/summer-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nagrodę :P Mejlami już się wymieniłyśmy, ale stwierdziłam, że tutaj też ci podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.