15 sierpnia 2015

Stosik 7/2015

 Lipcowy stosik, który Wam dzisiaj przedstawię jest trochę niepełny, ponieważ na zdjęciu nie mam książek wypożyczonych z biblioteki. Oddałam je zaraz po przeczytaniu i całkowicie zapomniałam o dodaniu ich do stosiku ;v

Od góry:
  1. Losing Hope Colleen Hoover - zakup w krakowskim empiku z promocyjną ceną -25%; po przeczytaniu pierwszej części czekałam tylko na okazję kupna tej książki gdzieś na promocji, a tu taka niespodzianka!
  2. 7 razy dziś Lauren Oliver - wygrana w konkursie; książek tej autorki jeszcze nie czytałam, ale myślę, że spodobają mi się jej pozycje.
  3. Książka bez sensu Alfie Deyes - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Insignis; recenzja.
  4. Srebrzyste wizje Anne Bishop - jw. ; trzecia część świetnej serii pani Bishop, właśnie czytam.  
 Oraz wspomniane książki, które wypożyczyłam z biblioteki:
  • Szepty o wschodzie księżyca C.C. Hunter - po tej części zostało mi tylko wyczekiwać, aż dostanę w swoje ręce ostatni tom.
  • Niezłomni C.J. Daugherty - zakończenie serii Wybrani, więcej w recenzji (wkrótce).
  • Pretty Little Liars. Doskonałe Sara Shepard - Kłamczuchy wracają do akcji i po nudnej drugiej części trzecia mnie zaskoczyła i z powrotem wciągnęła w ich świat.
UDOSTĘPNIJ TEN POST

17 komentarzy :

  1. Zazdroszczę książki bez sensu i 7 razy dziś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki piękny stosik :D Zazdroszczę Bishop! :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Losing Hope jest lepsze od Hopeless! :)

    http://suomianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu zdobyć Hopeless, gdyż jestem strasznie ciekawa tej powieści Hoover :c

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik:)
    Zdjęcie prześliczne:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie kończę ,,7 razy dziś'' i jestem mocno zawiedziona. Gratuluje wyniku ;)

    www.papierowenatchnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zazdroszczę "Losing Hope". Przeczytałam "Hopeless" i teraz koniecznie muszę sięgnąć po drugą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik i piękny blog ;) Zostaję tu na dłużej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym przeczytać "7 razy dziś" ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik wygląda cudnie :) Serię "Wybranych" mam do nadrobienia, podobnie z "Pretty Little Liars".

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio kupiłam 7 razy dziś. Jestem zakochana w serii Delirium i mam nadzieję, ze mi się spodoba. Wezmę się za nią jak skończę przygodę z serią Mroczne Umysły.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ''Losing Hope'' <3 Kocham tą książkę równie mocno, jaki i jej poprzedniczkę. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam ochoty na Losing Hope, Hopeless w zupełności mi wystarcza. Ale 7 razy dziś, z chęcią bym Ci podkradła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 7 razy dzisiaj jest całkiem fajna :) Zazdroszczę Poinless Book :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się Hopeless bardzo podobało, ale Losing hope to nie za bardzo mam ochotę czytać ;)

    http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Losing Hope nie było złe, aczkolwiek Hopeless lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.