7 sierpnia 2015

[post informacyjny] Kontynuacja historii Penny, czyli Girl Online 2!



 Nie tak dawno temu Zoella, brytyjska vlogerka, ujawniła tytuł i okładkę drugiej części Girl Online!

 W tym filmiku Zoe opowiada o pracy nad książką (polskie napisy).

W tym vlogu prezentuje okładkę książki, ujawnia tytuł oraz na końcu odczytuje fragment drugiej części.

Tak oto prezentuje się okładka książki Girl Online on Tour, która w Polsce ukaże się już jesienią! Sama nie mogę się doczekać, bo miło wspominam czas spędzony z pierwszą częścią.
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. To połączanie różu i pomarańczu razi mnie na ekranie po oczach :D
    Ja jeszcze nie zabrałam się za "Girl Online", ponieważ skupiam się na wyzwaniu "Czytamy od A do Z" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromnie ciekawa Girl Online! :D Przypomniałaś mi, że miałam przeczytać tę książkę! A tu już jej druga część wychodzi :x

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie czytałam Girl Online a tu już druga część! Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, a okładka drugiej części mi się nie podoba. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnię przeczytam bo w sumie jestem ciekawa czy styl pisania Zoe uległ jakiejś zmianie :)

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszej części jeszcze nie przeczytałam, więc za tą raczej na pewno w bliskiej przyszłości się nie zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.