29 stycznia 2016

Stosik 12/2015

Zapraszam na grudniowy stosik! :)

  • Ember in the ashes. Imperium ognia Sabaa Tahir - z biblioteki; rewelacyjna książka - recenzja
  •  Tajemny ogień C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld - z biblioteki; przeczytana prawie jednym tchem.
  •  Sherlock Holmes. Studium w szkarłacie & Pies Baskervillów Arthur Conan Doyle - z Kauflandu; zrobiłam pierwszy krok ku mojej przygodzie z Sherlockiem - teraz pora na kolejny!
  •  Powód by oddychać Rebecca Donovan - znalezione pod choinką; jestem bardzo ciekawa tej historii, ponieważ dużo słyszałam i czytałam o niej. Co myślicie?
  • +Lek na śmierć James Dashner - z biblioteki; przeczytane
  • +Balladyna Juliusz Słowacki - jw.; przeczytane; nie było tak źle, ubawiłam się trochę przy tej lekturze :D
UDOSTĘPNIJ TEN POST

14 komentarzy :

  1. Z wymienionych przez Ciebie pozycji czytałam tylko Tajemny ogień i ubóstwiam <3 I jeszcze ta okładka taka piękna *o*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam "Tajemny ogień" (i jestem na maxa zakochana <3), a "Ember in the Ashes" czeka na półeczce na swoją kolej ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ember jest genialne!! Muszę się postarać o Powód by oddychać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, ja się skusiłam na Powód, by oddychać i się rozczarowałam...
    Ale Tobie życzę mniej negatywnych odczuć i miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ember..." jest genialne i cudowne! "Powodu..." nienawidzę. Okropna książka, kto to wydal? Zazdroszczę Sherlocka jak głodny smok! Buziaki, Idalia ;*

    ____________________________________________
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to to ładne wydanie Sherlocka ♥ Super zdobycze, pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. MUSZĘ przeczytać "Powód by oddychać"! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Powód by oddychać"! Tak książka krzyczy za mną już od wielu miesięcy! Moja przyjaciółką ja ma pierwszy tom (który swoją drogą zaczęłam czytać, ale nie wiedzieć czemu - nie skończyłam), a w bibliotece u mnie w szkole są pozostałe dwa! Nie wiem kiedy w końcu się a nią zabiorę...
    A co do "Tajemnego Ognia" to również jest na mojej liście must have, seria Wybrani bardzo mi sie podoba i chce w końcu przeczytać 3 część :D
    http://lubiegadac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno miałam okazję przeczytać pierwszą część serii Rebecki Donovan i muszę powiedzieć, bardzo zawiodłam się na tej książce. Być może liczyłam na zbyt wiele, ale mimo to książka nie zachwyca. Jest raczej przeciętna i schematyczna, a problem przemocy nie najlepiej ukazany. Mimo to, mam nadzieję, że Tobie lektura sprawi przyjemność.

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Sherlocka! Ja poluję na to wydanie, w którym wszystkie książki o Holmesie zostały połączone w jedną :D Chciałabym również mieć "Ember in the ashes" oraz "Tajemny ogień" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tajemny ogień mnie rozczarował, z kolei w Ember in the ashes pokładam wielkie nadzieje i niedługo zabieram się za lekturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sherlock! <3
    Muszę przyznać, że zastanawia mnie "Tajemny ogień", bo czytałam serię "Akademia Cimmeria" Daugherty i nie była najgorsza, więc może kiedyś. Co do "Powodu by oddychać" to czytałam i naprawdę fajna ;) A "Imperium ognia" aww <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Imperium ognia jest bardzo dobre! Powód by oddychać chciałam ostatnio wypożyczyć, ale jakoś spasowałam...

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.