23 stycznia 2016

Przebłyski wspomnień [grudzień 2015]

 Przebłyski wspomnień to seria, która ukazywać będzie się co miesiąc i zawarte w niej będą zdjęcia, czasem jakiś tekst mówiący o minionym czasie. Posty z tej serii utrzymane będą w tematyce książkowej, ale nie tylko, bo pokażę w nich także trochę mojej normalności, rutyny. Zdjęcia pochodzą z różnych moich social media i nie tylko :)

 Zapraszam! 
















Styczeń już się powoli kończy, ale ja wracam jeszcze na chwilkę do grudnia, bo działo się wtedy trochę i pozostało po nim dużo wspomnień. Przy okazji nadrabiam zaległości z serią :D (Tak, stosik grudniowy jeszcze będzie :D)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy pomysł z takimi zdjęciowymi podsumowaniami, czekam na kolejne :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Zazdroszczę Sherlocka <33 Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Też czytałam w tamtym miesiącu Balladynę, ale niestety nie udało mi się jej skończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Balladyna" jest jedną z gorszych lektur, jakie miałam okazje czytać. Na szczęście jest taka krótka, bo torturą byłoby czytanie takiej powieści mającej np. 300stron.
    Ojeej mam wrażenie, że jestem ostatnią osobą w blogosferze, która nie czytała "Przypadków Callie i Kaydena". Normalnie wszędzie o nich słyszałam/czytałam XD Wypadałoby to zmienić, ale brak czasu ewh
    Pozdrawiam serdecznie i wyczekuję stosiku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho - Teen wolf!! Musze obejrzeć najnowszy odcinek!! (a może już dwa? :o kurczę, kiedy ostatni raz oglądałam ten serial? XD)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.