31 grudnia 2014

Miesięczne podsumowanie - grudzień + 2015

Grudzień minął za szybko.
Ten rok minął za szybko.

Zapraszam.

 Grudzień w statystykach:

- liczba wyświetleń: 612 (na 4 699)
- najpopularniejszy post: Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman - 86 wyświetleń
- przeczytanych książek: 5; Agnieszka Wojdowicz Strażnicy Nirgali. Serce Suriela, Mats Strandberg & Sara B. Elfgren Krąg, Chris Columbus & Ned Vizzini Dom Tajemnic. Starcie potworów, Stephen Chbosky Charlie, Veronica Roth Cztery
- opublikowanych postów: 5
- liczba obserwatorów: 40 (wzrosła o 2)
- przeczytanych stron: 2007 - w tym 109 str. Telemacha w dżinsach Adama Bahdaja (co daje ok. 65 stron dziennie)

Grudzień nie był dla mnie jakimś szczególnym miesiącem, ale jestem z niego w miarę usatysfakcjonowana. Przeczytałam naprawdę świetne książki, z czego jestem zadowolona (recenzje soon). Do drugiego etapu konkursu, o którym wspominałam w ostatnim podsumowaniu nie dostałam się, ale spróbuję w przyszłym roku. Przełomowych wydarzeń w moim życiu w tym miesiącu także nie było wiele (jedynie konkurs czytelniczy, RIO w Tarnowie oraz kolędowanie misyjne), a tegoroczne święta za bardzo mnie nie cieszyły. Tak samo mam z Sylwestrem - uświadomiłam sobie, że nie ma w tym nic magicznego, jedynie zmienia się jedna cyferka w dacie. Nie wiem dlaczego mam teraz takie nastawienie, ale mam nadzieję, że następnym razem będę się jakoś chociaż cieszyła czy coś. ;)

źródło
Tak czy inaczej, życzę Wam, by ten nadchodzący Nowy Rok obfitował w radosne chwile oraz miłe dni spędzone na czytaniu i robieniu tego, co kochacie! :)


UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Gratuluję wyników :) Mi udało się przeczytać cztery i pół książki (co i tak jest lepszym wynikiem niż w listopadzie) ;)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe wyniki ;) To przyznam ;) I tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i udanego 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnych wyników i życzę jeszcze lepszych :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nastawienie całkowicie się zmienia. Chyba się starzeję, haha. :( Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.