4 maja 2020

6 lat Oxu!

Prawie całe moje gimnazjum, całe liceum i wciąż to trwa – teraz, gdy studiuję. Ten blog miał swoje lepsze i gorsze momenty, ale cieszę się, że nieustannie go prowadzę, ponieważ wiele dzięki niemu się uczę!

Owszem, może i na Instagramie (KLIK!) mam z odbiorcami większy kontakt (dużo osób się na niego przerzuciło z blogosfery), ale niezmiennie pozostaję też tutaj, bo to właśnie miejsce, gdzie wszystko się zaczęło: moje opiniotwórcze pisarstwo, zabawa ze zdjęciami (tu w szczególności Instagram pomógł w poprawie, zmianach, ale swoje korzenie są tutaj!), kontakt z Wami – ludźmi książkowej blogosfery. Powtarzam to z roku na rok, ale zawsze będę za to wdzięczna, bo jednak te lata mnie ukształtowały pod wieloma względami.

Rok temu (KLIK!) nie wiedziałam, jak pójdzie mi matura, na jakie studia się dostanę... Teraz te rzeczy mam za sobą – przede mną jednak coraz większe wyzwania, zwłaszcza w takich okolicznościach, jakie mamy aktualnie! E-learning ma swoje plusy i minusy, ale wierzcie, aż chciałoby się postudiować w trybie normalnym.

Nie pozostaje mi więc nic innego, jak mieć nadzieję, że będę tu z Wami dalej, nieprzerwanie. Będę pisać o książkach, serialach (o dramach również!), filmach czy zapowiedziach z pogranicz wspomnianych dzieł kultury. 

Możecie mnie znaleźć na Instagramie (KLIK!), Facebooku (KLIK!), Lubimy Czytać (KLIK!), Goodreads (KLIK!) i nawet na TV Time (oxuria). 

źródło
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.