23 grudnia 2015

Christmas TAG

  Do klimatycznego TAGu zostałam nominowana przez Gooolden Books - dziękuję! :)

1.Wolisz w święta chodzić w piżamie czy elegancko się ubrać?

Raczej wybieram elegancję, chociaż czasem mam ochotę siedzieć cały dzień w piżamie.

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?

Tak to się ostatnio u mnie dzieje, że z siostrą kupujemy sobie nawzajem prezenty, a dla rodziców składamy się na jeden :) Osobiście nie mogłabym wybrać, postawiłabym po prostu na to, co już funkcjonuje.

3. Prezenty otwierasz rano czy wieczorem w wigilię?

Dawniej, kiedy nie było wiadomo co dostaniemy i czy zastaniemy coś pod choinką, z reguły otwierało się prezenty zaraz po wigilii. Teraz też w tym czasie wręczamy je sobie.

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?

Nie, niestety. Ja tylko ozdabiam świąteczne pierniczki :D

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Uogólniając, w większości odwiedzam rodzinę, czytam książki, odpoczywam, chodzę po kolędzie misyjnej. W pewnym sensie trochę aktywnie jest :)

6. Ulubiona świąteczna potrawa?

Pierogi z kapustą. Nic nie przebije tych pierogów - robionych przez babcię lub mamę specjalnie na wigilię. Nawet te twory z kapustą w środku, robione w innym okresie w roku, nie smakują tak samo, jak te wigilijne - sprawdzone info! :D

7. Twój ulubiony film świąteczny?

Lubię Kevina, ale sentyment mam do filmu Grinch: Świąt nie będzie. Może nie oglądam go co roku, ale to właśnie on kojarzy mi się z tym okresem :)

8. Makowiec czy sernik?

Najczęściej sięgam po sernik.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?

Tak! Robiłam to wielokrotnie, kiedy byłam mała (i był śnieg, z którego dało się go ulepić :D).

10.Wolisz wigilię czy pierwszy dzień świąt?

Ostatnio wolę Boże Narodzenie, ponieważ wtedy czuje się tę świąteczną atmosferę i mogę spędzić cały dzień z rodziną.

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?

Preferuję bardziej by na choince były dwa lub trzy zestawy lampek - w tym roku mam dwa białe i jeden czerwony i super się to uzupełnia. Jeśli chodzi o lampki, które wiszą gdzieś tam w pokoju, w tym roku mam zawieszone żółte nad oknem - uwielbiam je! :)
Wigilia już jutro, więc chciałabym życzyć Wam wyjątkowych, książkowych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

9 komentarzy :

  1. Grinch i Kevin to mój obowiązkowy zestaw filmów na święta :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne pierogi z kapustą mojej babci to cos na co czekam przez cały rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pierogi, ale ruskie :D
    Wesołych Świąt! :)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jaki cudowny TAG! ^_^
    Jak ja się cieszę, że Wigilia już dziś! ^_^
    Życzę wesołych świąt, SPEŁNIENIA MARZEŃ i cudownych książek. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, pierogi z kapustą to chyba najlepsze wigilijne danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też najbardziej uwielbiam pierogi! Kocham, kocham, kocham. <3
    Wesołych, radosnych, rodzinnych świąt!
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także stawiam na elegancję :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.