30 czerwca 2014

Miesięczne podsumowanie - czerwiec

Postanowiłam, że pod koniec każdego miesiąca będę robiła takie małe podsumowanie :)
Książki przeczytane:
  1. John Flanagan "Zwiadowcy, księga 3 - Ziemia skuta lodem"
  2. Ewa Nowak "Krzywe 10"
  3. Ewa Nowak "Lawenda w chodakach"
  4. Jodi Picoult "Czarownice z Salem Falls" (recenzja)
  5. Jandy Nelson "Niebo jest wszędzie"
Książki, które mam w planach przeczytać w następnym miesiącu (to może się zmienić):
  1.  Ewa Nowak "Drugi"
  2. John Flanagan "Zwiadowcy, księga 4 - Bitwa o Skandię"
  3. Veronica Roth "Wierna"



     A teraz takie pytanko ode mnie:

    Czy kiedykolwiek próbowaliście pisać jakieś opowiadania itd lub nadal to robicie?
    Czy może jednak wolicie czytać zapiski innych?
    Jeśli coś piszecie, dajcie znać w komentarzu, zajrzę!
    xoxo
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Właśnie jakiś czas temu postanowiłam zacząć pisać ale jeszcze nie wiem co z ego będzie, jak się wena rozwinie. Obecnie mam 2 rozdziały ale jeszcze ich nie opublikowałam. Postanowiłam że jak będę miała napisanych około 10 rozdziałów to założę bloga
    @Mrs_Ola_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całą trylogię: niezgodna, zbuntowana i wierna..bardzo polecam!
    Jestem wielką miłośniczką opowiadać (tym bardziej ff), chciałabym założyć swojego bloga, aczkolwiek myślę, że chyba lepiej trochę poczekać. Muszę znaleźć jakiś naprawdę dobry pomysł :)
    @belieberjjuulia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś pisałam imaginy, ale cóż, mam słomiany zapał i nic z tego nie wyszło XD Mam w planach napisać jeszcze kilka i może gdzieś opublikować, ale cóż, nie wiem, czy tak się na pewno stanie.
    PS. Polecasz ,,Zwiadowców''? Bo nie wiem, czy zacząć czytać O.o
    @mbdforever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zwiadowców" polecam, Ci bardzo :)
      Na początku może wydawać Ci się trochę nudne, ale jak wnikniesz już w przygody Willa i Halta nie oderwiesz się!
      Pozdrawiam, Oxuria.

      Usuń
  4. Zaczęłam pisać jeszcze w 5. klasie, a teraz idę do liceum i dalej to robię. :) Jeśli masz ochotę, to zapraszam tutaj: http://my-fake-boyfriend.blogspot.com/ oraz tutaj - http://iwillneverforgetwhatifelt.blogspot.com/.
    To pierwsze piszę sama, a drugie z koleżanką. Mam nadzieję, że ci się spodoba. :)
    Powodzenia w zrealizowaniu planów na kolejny miesiąc xx
    Lucky

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś pisałam opowiadanie ale było beznadziejne więc przestałam przy 3 rozdziale, haha, piszesz fajne notki, chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.