31 lipca 2014

Miesięczne podsumowanie - lipiec

Książki przeczytane:
  1. Ewa Nowak "Drugi"
  2. Eoin Colfer "Lista życzeń"
  3. Ewa Nowak "Michał Jakiśtam"
  4. Angie Sage "Septimus Heap. Księga pierwsza: Zakazana magia."
Aż mi wstyd, że tak mało >.<

 Książki zakupione przeze mnie:
  1. Carlos Ruiz Zafon "Książę mgły"
  2. Carlos Ruiz Zafon "Więzień nieba"
  3. Matthew Quick "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"
  4. Rick Riordan "Percy Jackson i bogowie olimpijscy: morze potworów"


 Do tego mam na oku kilka dobrych książek i mam nadzieję, że zakupię je. ;)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd" bardzo mi się podobał :3 Trzeba to uznać za niebywały komplement w moich ustach, bo prawie nie czytam takich książek.
    "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" to najgłupsza seria świata, pewnie dlatego tak ją lubię.
    Na książki pana Zafoan czaję się już od pewnego czasu, ale jakoś nigdy nie mogę się zdecydować, żeby je kupić.
    Czekam na recenzję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki i powodzenia w sierpniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest tak źle, ale trzymam kciuki za sierpień. :)
    Polecam przeczytam Percy'ego to jedna z moich ulubionych serii, pełna humoru, akcji i mitologii :D
    Powieści Zafona mam, ale jeszcze nie przeczytane.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dużo książek na oku :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ksiazkowych zdobyczy, sama mam od dawna w planach "Ksiecia mgly " i Niezbednik. Milego czytania i oczywiscie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za komentarz xx, pozwolę sobie dodać bloga do linków, będę wpadać :>.
    Nie martw się, ze mało :d, ja czasami czytam trzy książki na dzień, czasami trzy na miesiąc, gdy czasu brak (nie licząc złych książek naukowych^^), to jest dopiero paradoks :). Zafon jest specyficzny, ciekawe czy Co się spodoba, ja jakoś średnio go lubię...
    Miłego wieczoru xx

    Sophie-karen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Księcia Mgly - świetna książka.
    W ogóle jestem tu pierwszy raz i chyba zostanę :D
    Bardzo mi się tu podoba.
    I przy okazji zaproszę do mnie.
    Pozdrawiam
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.