29 czerwca 2015

Celebrity Book TAG

  Za nominację bardzo dziękuję Robertowi z Czytanie moim tlenem. ;)

1. Emma Watson:
książka z piękną, kick-ass bohaterką.
 Ciężkie pytanie. Kurczę no! Tyle było przeróżnych bohaterek, że się aż pogubiłam. Dzwoneczek w Chłopcach Ćwieka była dosyć powabną kobieciną, ale dającą w kość facetom.

2. Ryan Gosling:
książka z najgorętszym bohaterem męskim.
 Four z Niezgodnej. Przynajmniej w ostatnim czasie. :D

3. Brangelina (Angelina Jolie&Brad Pitt):
ulubiona literacka para.
 Gideon&Gwendolyn z Trylogii Czasu Kerstin Gier.

4. Shailene Woodley:
niedawno odkryty autor, którego pokochałeś.
 Jest to Colleen Hoover, którą pokochałam za Pułapkę uczuć, a Hopeless czeka na przeczytanie.

5. Josh Hutcherson:
ulubiona krótka książka.
 W tej kategorii nie mam wątpliwości - jest to Charlie Stephena Chbosky'iego.

6. Dwayne Johnson:
ulubiona gruba książka.
 Ogień autorstwa Matsa Strandberga i Sary B. Elfgren, czyli druga część trylogii Engelsfors.

7. Leonardo DiCaprio:
książka z najbardziej smutną śmiercią.
 Tutaj chyba nikogo nie zdziwi mój wybór. Stawiam na Gwiazd naszych wina z wiadomych większości z Was przyczyn. Tę śmierć wspominam z sentymentem, tę postać także.

8. Kristen Stewart:
najbardziej nudna książka.
 Jeśli mogę zaliczyć lekturę, wybieram Krzyżaków Sienkiewicza, a z takich bardziej poczytnych pod ostrzał idzie Pochwała brzydoty Loredany Frescury.

9. Ian Somerhalder i jego kot:
książka przesłodzona.
Larista Melissy Darwood. Słodycz w obecnym tam związku aż mnie odpychała.

10. Jennfer Lawrence:
idealna książka lub seria.
 Ciekawe, lecz problemowe pytanie. Serią idealną zostaje dla mnie trylogia Igrzyska śmierci. Collins się postarała.

 Do zabawy nominuję:
Dziewczynę z książkami
Rose
 oraz także tych, którzy tego TAGu jeszcze nie wykonywali ;)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

15 komentarzy :

  1. Ohh, Krzyżacy, czy tylko ja czytałam ich z takim zapałem? XD
    Świetny tag.

    Mój blog (opowiadanie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę pisząc, wpadłam popatrzeć na gify. :D
    Ciekawe wybory - co do Krzyżaków się zgodzę w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację! :)
    Świetny tag, ale Emma Watson jako piękna, kick-ass bohaterka? Jak dla mnie z pewnością nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie długo zrobię ten Tag u siebie.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... Nigdy nie uważałam Krzyżaków za nudną książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości chodzi o liczne i rozległe opisy oraz dużą ilość scen z pola bitwy czy starć - nie przepadam za tym ;)

      Usuń
  6. GNW ♥ Idealna do tej kategorii!
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś zrobić ten tag, ale o nim zapomniałam. Cieszę się, że znów go odkryłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100% - Igrzyska to seria idealna! :D

    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi, jednak moje byłyby zupełnie inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny Tag. :)

    http://halcyon-days-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie odpowiedziałam na TAG :) http://recenzje-rose.blogspot.com/2015/07/celebrity-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.