29 września 2014

Oglądamy #2 "Niezgodna"

 Niezgodna (Divergent)
(2014)


 Ostatnio postanowiłam obejrzeć "Niezgodną". Czy mi się spodobało?
Przekonajmy się.

Jak każdy pewnie wie, jest to ekranizacja książki o tym samym tytule autorki Veronici Roth.
Każdy ma podzielone zdanie co do treści i ja nie jestem jakąś wielką fanką tego dzieła, aczkolwiek na film zawsze się skuszę.


Nie będę opisywała o czym jest film, bo według mnie to jest niekonieczne. Większość z Was wie kim jest Tris (Niezgodną oczywiście), Tobias (Cztery) i reszta bohaterów. 



Może film nie jest idealny, ale spodobał mi się. Naprawdę. Miał w sobie to coś. Według mnie dobrano bardzo dobrych aktorów, którzy poradzili sobie z daną rolą. Jak chyba każda dziewczyna shippowałam Tris i Four i mam nawet swoje ulubione momenty.
Ogólnie mówiąc: warto poświęcić chociaż raz trochę czasu, by oglądnąć ten film. Mnie wciągnął, jeśli wciągnie też Was, będzie super.




Obsada: Shailene Woodley, Theo James, Ashley Judd...
Czas trwania: 2 godziny 23 minuty

Moja ocena: 7/10
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Też uważam, że film był świetny, nawet lepszy niż książka. Dobór aktorów i ścieżka dźwiękowa były genialne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, ale czegoś mi w tym filmie brakowało niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie film nie oddał charakteru książki, ale to nie znaczy, że był zły :) O wiele bardziej podobała mi się ekranizacja igrzysk śmierci, teraz czekam na Kosogłosa <3

    http://niespieboczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zaraz miałam oglądać, ale jednak stwierdziliśmy z narzeczonym, że wolimy serial... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak własnie nie mialam co robić wiec skusiłaś mnie na tem film ;) x

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.